AnoncoRete promocio

CPM - kio ĝi estas? Kiel uzi CPM en publikeco?

Organizante amaskomunikiloj kaj contextual reklamadaj kampanjo en la reto, iu reklamanto kalkulas lian estimita buĝeto. Klienta kampanjo publicitaria estas grave vidi kiel la financo asignita por ĝia efektivigo, ĉu la mono estas elspezita kaj la efikecon kun kiu ili estas uzataj kiel intencita. La ŝtono de la efikeco de produkto publikeco en amaskomunikiloj planado surbaze pluraj indikiloj, unu el kiu estas la indekso de CPM. Kio estas tiu figuro kiel uzi ĝin - eltrovi sube.

CPM - kial estas ĝi necesa

Kio estas CPM publikeco, ĝi estis konata ekde la lasta jarcento. La modulo uzata en ĉiuj kampanjoj de publikeco kiu okazis en la amaskomunikiloj. Eldonejo, televido kaj radiostacioj ankoraŭ uzi tiun figuron por kalkuli la koston de reklamado. CPM estas uzata en la kazo kiam temas la prezo de display reklamado estas ne unu celon, kaj miloj da eblaj aĉetantoj. Je la sama tempo, kaj estis metita en cirkuladon tiu termino. La posedantoj de la publikeco platformoj povis nur funkciigi kun iliaj cirkulado kaj temáticos fokuson, do la CPM indico estis decidita, publikeco, konsiderante ĉi valoro estis produktivaj.

Difinante CPM

Simpla difino de CPM - kosto por mil estas. Venas de la nomo de la modulo anglaj vortoj Kosto-Per-Milo, kie M - la roma numero, kio signifas 1000. Tiel, la demando de kio estas la CPM, vi povas diri ke ĉi tiu estas la prezo po mil ad impresoj. Ju pli da tempo tie estas reklamantaj sur la paĝoj de ĵurnaloj kaj revuoj, ju pli ofte ĝi ludis en la radio aŭ legi sur la televidokanalo - la pli granda la indico de tiu faktoro.

Kalkulante CPM publikeco kampanjoj online

En Interreto, la rolo de la anonco kutime ludas standardoj - tiuj ĝenaj popo-ups, kiu estas tiel populara inter uzantoj, kaj kiu alportos monon al la posedanto de la publikeco platformoj. La pli popularaj la retejo, la pli da homoj rigardas tiun retpaĝon, la pli multekosta publikeco en ĉi tiu retejo kostos la kliento.

Anunciantes interesis en la plej granda ebla numero de uzantoj kiuj vidis la standardon. Tial, kio estas la CPM, ĝi povas esti montrita matematike jene:

CPM = (la tuta prezo de la publikeco por) / (planita kelkaj vidpunktoj tage standardo) * 1000.

Nun estas klare, CPM - kio ĝi estas. En la publikeco estas unu el la plej gravaj indikiloj. Oni reklamanto povas kalkuli kiom da mono vi bezonas por pagi la posedanto de la ejo por certigi ke la informo estis montrita mil uzantoj en la reto.

Vide, tiu kalkulo povas esti ilustrita per simpla ekzemplo. La kosto de metante standardon sur la retejo de portalo estas, ekzemple, $ 400 por semajno, la statistikoj de ĉi tiu retejo montras ke semajne foliumanta la retejon ĉirkaŭ 10 mil. La uzantoj. Tiel, simpla kalkulo donas valoron de:

CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4 po mil impresoj publikeco informoj.

Reklamantoj devus kompreni ke simpla pruvo de la standardo ĉe la temática retejo estas plejparte informa. Ne estas garantio ke ĉiuj dek mil personoj kiuj vizitis la paĝon, nepre klaku sur la standardo. ĉu la vizitanto volas ligi al aŭ ne - ĝi dependas de la allogaj de la standardo kaj la informo kiu estas poŝtita sur ĝi. Ĉiu paĝaro estas bezonata por provizi ĉiujn viajn datumojn al kalkuli la CPM elekto. Ĝi utilas al la retejo mastro, vi povas kompreni. Sed publikeco, lia kvalito kaj interesa por la uzanto fino estas inkluzivita en la tasko de la kliento.

Subteno modulo CTR, kalkulo metodoj

Redukti kostojn konsideri alia indikilo - CTR indekso. La nomo ankaŭ venas de la angla lingvo kaj estas tute sonas kiel klako-tra indico - CTR kurzo. CTR montras kiom da homoj klakis sur la standardo kaj iru al paĝo publikeco kliento. Tiu modulo dependas de la praveco de la elektita ejo, ĉar la pli konvenaj kaj necesaj rigardo publikeco, la pli granda la verŝajneco ke la vizitanto interesas la informo kaj klakas sur la standardo. La metodo de kalkuli ĉi indikilo estas la jena:

CTR = (nombro de uzantoj kiuj klakis sur la standardo) / (la planita nombro de opinioj en la Standardo tago) * 100%.

Ekzemple, se la 20 mil personoj kiuj vidis la reklamojn, sekvis ligilon 800 uzantoj, tiam la CTR estas 800/20 000 * 100 = 4%, kiu estas super la pli malalta limo.

Empirie pruvis ke la minimuma CTR de 3-5%. Se malpli, do la kosto po potenciala kliento devos superi la atendita profito, kaj la publikeco estos konsiderita senefika.

uzante indeksoj

CPM povas esti uzata kiam elektante mallarĝa celo spektantaro. Ekzemple, al la ordigi la standardo retejon platformo provizas reklamantoj informo pri aĝo, sekso, loko de restadejo, interesoj de ĉiuj registritaj vizitantoj. Tiel la deziratan standardo aperas nur al tiuj uzantoj, sur kiu la promocional produkto estis kalkulita. La buĝeto de la kampanjo samtempe konsumas pli ekonomie kaj pli efike.

Vi devus ankaŭ konsideri la aktiveco de la konstantaj membroj. La pli ofte la samajn vizitanto vidas la saman anoncon produkto, des pli mono estas io kio estis debitita de la reklamantoj, sed la kliento ĉe la kliento de ĉi tiu jam ne estas iĝas. Tial klera kalkulo indeksoj CPM kaj CTR kune kun profunda analizo de informo provizita de ĉi reklamanta platformon por alporti la deziratan rezultojn al la kliento.

Alia punkto kiu devus konsideri al la komenco de la kampanjo. Pago povas elmontri aŭ laŭ CPM, aŭ CTR. Alivorte, la kliento devas kompreni la esencon de la publikeco module CPM standardo - ĝi ne estas pago por klako, sed nur por publikeco produkton demonstracion

resumante

Demandite kio estas la CPM, vi povas diri, ke tiu opcio estas unu el la plej gravaj en la analizo de la efikeco de aparta anonco, kaj ankaŭ devas konsideri kiam kalkulanta la publikeco buĝeto. Prenita en rakontas kaj la kvanto de la supozita kontaktoj la potenciala kliento kun la publikeco informoj, kaj la kosto de standardo lokigo sur multnombraj lokoj kun similaj temática fokuso. Donitaj ĉi tiuj parametroj, eblas kalkuli la efikecon de aparta reklamanta platformon kaj sukcese majstri la reklamadaj buĝeto.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 eo.unansea.com. Theme powered by WordPress.